Pónlle as pilas ao teu bocata

June 3, 2019

Os alumnos e alumnas de 3º, 4º e 5º de E.P participaron esta mañá nun taller sobre alimentación que nos mostrou unha nova visión sobre as merendas saudables que podemos elaborar.

Aquí poderedes ver @s alum@s de 3º e 4º A que tras recibir variada formación e algún agasallo degustaron os bocatas cunha mestura de ingredientes moi interesante.

@s pequen@s merendaron bocadillos de atún con leituga e tomate, mexilóns con queixo ou sardiñas con millo e aceitunas. Foi toda unha experiencia novedosa que de novo nos achegou a alimentación saludable.

que a través do noso Plan Proxecta sobre alimentación saludable tamén desfrutaron moitísimo, polo que, agradecemos enormemente á Consellería do MarAgora a quenda de  5º e 4º B  que nos brindara esta posibilidade.

Tags: