Vídeo-historias en 5 minutos

SEMANAL SOBRE IGUALDADE

O alumnado de 4ºA e 4ºB do curso 2019/20 participou no Club de Letras coa elaboración dun semanal sobre a igualdade que o Covid interrumpiu e agora rematamos.

Achegámos ao traballo das mulleres de Verín en distintos ámbitos e así:

-interiorizamos as posibilidades das mulleres no mundo laboral,

-valoramos a dobre xornada que fan as nais e traballadoras,

-aprendimos que podemos ter oficios sen que existan precedentes na nosa familia,

-a importancia de aprender sempre, de motivarnos e esforzarnos,

-e o amor pola lectura.

Grazas a todas as mulleres que colaboraron desinteresadamente neste proxecto. Agardamos que nuns anos as nosas alumnas veñan contarnos os seus oficios tamén.

SEMANAL IGUALDADE CLUB DE LETRAS
Download PDF • 10.00MB

Comezamos con Lorena Álvarez, colaboradora en Ong, psicóloga do Cim e escritora co seu poemario Avelaíña.

Continuamos con Begoña Vázquez, cociñeira nos restaurantes Regueiro da Cova e Souto das Candeas de Verín.

Tamén temos un vídeo de Aurora Prieto, traballadora da Biblioteca Municipal de Verín, que esta a recibir numerosos premios por ser unha das mellores bibliotecas de España.

A continuación, podemos coñecer a Sara Campo, matrona no hospital de Verín.

Carmen Sola, médico de familia no Ambulatorio de Verín, tamén nos deixa coñecela!

Volvendo ao mundo das artes, atopámonos con Aurora López, ilustradora e pintora.

Begoña Alonso, avogada en CIG Verín, cóntanos un anaco da súa experiencia.