• Foto del escritorCEIP Princesa de España

Novas publicidades para RADIO LEOFANTE

O noso alumnado estivo moi ocupado elaborando diferentes publicidades en torno a variadas temáticas super creativas...estiveron "na súa salsa"

As alumnas e alumnos de 1º de Primaria anuncian as Lectogafas

"Desta volta o alumnado de 2º de primaria ten a intención de facernos rir sen parar cun programa de chistes que titularon "Gargalladas a patadas". Agardamos que o desfrutedes!"

Non coñecedes estes aparellos tan tolos? Seguro que cando escoitedes, apetécevos mercalos todos!

O alumnado de 4º elaborou unha publicidade sobre o seu intelígrafo...que aparello tan extraño...

Publicidade da clase de 5º B co que intentan vender o garfomotor.

E os gañadores á mellor publicidade crearon unha bomba automobilística.

Anuncio creado polo alumnado de 6º B para unha cadeira de masaxes.