• CEIP Princesa de España

El CORONAVIRUS EN LSE

Que sabemos sobre o coronavirus?

É importante que todo o alumnado estea informado e, sobre todo, normalizar e tranquilizar aos máis pequenos. Hoxe, JRS son os protagonistas, a información está tan reducida á linguaxe oral que é necesario ofrecérllela aos nenos e nenas que se comunican en LSE. Esta foi a súa idea e esperemos que axude aos moitos alumnos que, coma eles, non comprendían o COVID-19.

¿Qué sabemos sobre el coronavirus?

Es importante que todo el alumnado esté informado y, sobre todo, normalizar y tranquilizar a los más pequeños. Hoy, JRS son los protagonistas, la información está tan reducida al lenguaje oral que es necesario ofrecérsela a los niños y niñas que se comunican en LSE. Esta fue su idea y esperemos que ayude a muchos alumnos que, como ellos, no comprendían lo que es el COVID-19.

#COVID_19 #CORONAVIRUS #LSE #AL #arasaac #CURSO2019_2020