Magosto

Co gallo do día do San Martiño, o 11 de novembro celebramos o magosto no colexio. O día estivo bastante completo:

- Tivemos a comida no patio do colexio. As cociñeiras do cole repartiron bocadillos vexetais e de chourizo para todo o alumnado.

- No postre poidemos degustar os ricos doces que trouxeron moitas nenas e nenos ao colexio.

Organizamos un concurso onde premiamos os postres máis original!! Aquí vos deixamos algunhas imaxes.

- Despois, tivemos diferentes abradoiros con activades para o alumnado: Xogos co paracaídas, brilé, xogos con globos...

- E para concluír a xornada, comemos as deliciosas castañas que asaron os profes Jose Manuel, Carlos e o noso conserxe Michel.

Que ricas estaban! !

#Magosto #EI #1ºEP #2ºEP #3ºEP #4ºEP #5ºEP #6ºEP #XogosPopulares #lectivodentro #PDC #Curso2019_2020