Remedios tradicionais

Este curso queremos compartir con todos/as aqueles que o desexen os Remedios Tradicionais que xa empregaban os nosos ancestros e que todos nós recollemos en herencia. E como en cada zona, en cada casa e incluso cada un de nós temos os nosos propios remedios, coa colaboración do noso alumnado e das súas familias, pretendemos recoller o máximo número destas fabulosas menciñas que curan ou alivian dores sen necesidade de recurrir aos medicamentos. Por ese motivo o centro conta con dous buzóns donde os cativos e as súas familias poderán entregar as súas fabulosas “receitas contra os pequenos males” para poder compartir con todo aquel que desexe velas na nosa web.

Moitas grazas a todos pola súa colaboración.

Podedes ver as fórmulas pinchando aquí

Para consultar a segunda entrega aquí.

#galego #CienciasNaturais