Merendas saudables na clase

A alimentación d@s máis cativ@s é fundamental para un bo crecemento e o desenvolvemento da capacidade de concentración e atención.

Polo tanto, dende o colexio queremos fomentar que os nenos e nenas manteñan unha merenda o máis completa posible para así conseguir unha alimentación máis saudable.

Moitos mestres e mestras do colexio tratando de fomentar que o alumnado modifique os hábitos de alimentación elaborou unha táboa para incentivar que o alumnado incremente a inxesta de alimentos máis saudables.

#lectivocentro #merendasaudable #Curso20182019