Froita na escola

As últimas investigacións e publicacións ao respecto, indícannos a necesidade de que os nenos e nenas se alimenten mellor.

Por iso, os martes e os xoves, os cativos/as traen froita para merendar na escola. Todos e todas queremos os nenos e nenas se conciencien da necesidade de comer froita e que así poidan adquirir e beneficiarse dun hábito alimentario saudable que poderán estender á súa vida cotiá nos seus fogares.

Proporcionar ao alumnado una dieta equilibrada favorecerá unha alimentación e desenvolvemento idóneo.

#merendasaudable #lectivocentro #froita #Curso20182019