LETRAS GALEGAS 2016

Este ano o día das letras galegas foi adicado a Manuel María Fernández Teixeiro. Aquí podedes ver algúns traballos que fixeron os nenos no cole.

Os maios

Como tódolos anos, os alumnos e alumnas do Princesa participamos na elaboración dun maio. Como xa sabedes estes maios son expostos na Alameda de Verín o día 1 de maio. Aquí podedes ver algunhas fotos do maio deste ano. Esperamos que vos guste!!!

Desde o xoves 10 de Setembro, ás 8:00 esta dispoñible polas mañás o servizo ERGUETE no C.E.I.P. Princesa de España co fin de conciliar a vida laboral e familiar dos proxenitores .

Para máis Para máis información, e inscripción, os interesados deben dirixirse a oficina de Educación Familiar, situada na Casa da Xuventude - Avenida de Portugal 11bis., Verín.

Teléfono de contacto 988414776