ANPA

do ceip princesa de españa

LOGO ANPA PRINCESA.jpg

Esta ANPA é unha asociación sen ánimo de lucro de nais, pais ou titores/as legais do alumnado matriculado no CEIP Princesa de España que ten como obxectivo contribuir á mellora da formación académica e humana d@s nos@s fill@s.​

Desde o curso 2018/2019 volveu a constituirse a Asociación de Nais e Pais de Alumnos e Alumnas (ANPA) do CEIP Princesa de España de Verín.

Na Asamblea Xeral Extraordinaria que tivo lugar no mes de novembro acordouse a eleción da nova Xunta Directiva da ANPA:

- Presidenta: Mª de los Ángeles García Fariñas

- Tesoreira: Mª Belén Santamarina García

- Vocal: Sandra Colemenero Fernández

- Secretaria: Mª Pilar Feijóo Valcárcel

Aquí podedes consultar o texto completo en PDF sobre os estatutos da nosa Asociación.

Se tedes ganas de formar parte da nosa asociación e polo tanto, colaborar no cole d@s nos@s fill@s, a ANPA ofrece esta oportunidade.

Asociarse á ANPA é moi sinxelo, só tedes que inscribiros e pagar unha única cuota por familia.